Hoe laat kan ik inchecken?
Bij Hotel de Sterrenberg bent u op ieder moment van harte welkom. De hotelkamer is beschikbaar vanaf 15:00. Voor dat uw kamer beschikbaar is kunt u wel gebruik maken van onze faciliteiten.
Hoe laat moet ik uitchecken?
Bij Hotel de Sterrenberg vragen wij u om uit te checken voor 11:00 tenzij anders aangegeven.
Wanneer kan ik gebruik maken van jullie faciliteiten?
U kunt tijdens uw verblijf gebruik maken van al onze faciliteiten.
Dit is vanaf de dag dat u aankomt tot en met de dag dat u vertrekt.
Ons zwembad, fitness en wellness zijn geopend vanaf 08:00 tot 23:00. Als uw kamer niet (meer) beschikbaar is, kunt u uw bagage bij de receptie stallen.
Is er een lift?
Wij hebben een lift die u naar de eerste en tweede verdieping van ons hotel kan brengen.
Kan ik bij jullie fietsen huren?
Wij verhuren inderdaad fietsen. Wij raden u aan om dit op voorhand te reserveren.
Dames- en herenfietsen met 7 versnellingen € 15,50 per fiets, per dag
Elektrische fiets “stad” € 27,50 per fiets, per dag
Elektrische fiets “touring” € 32,50 per fiets, per dag
Bij de receptie verkopen wij 5 leuke fietsroutes die vertrekken vanuit ons hotel.
Is er een afgesloten fietsenstalling?
U kunt uw fiets bij ons stallen in de afgesloten en beveiligde fietsen stalling. Deze stalling is louter te openen met uw kamerpas. Als u een elektrisch ondersteunde fiets heeft kunt u daar ook de accu opladen.
Kan ik mijn fiets opladen bij het hotel?
Bij het hotel hebben wij een afgesloten fietsenstalling waar u uw fiets kunt stallen na een mooie fietstocht over de veluwe. Daar in deze fietsenstalling hebben wij stopcontacten waar u uw fiets op kunt laden.
Is er voldoende parkeerplaats?
Aan de overzijde van ons wellness hotel hebben wij een afgesloten parkeerplaats met voldoende parkeerplaats voor onze hotelgasten. Van deze parkeerplaats kunt u gratis gebruik maken als u te gast bent in ons hotel of restaurant cèpes, anders vragen wij een vergoeding van €5,-. Verder hebben wij ook nog 4 parkeerplaatsen voor elektrische auto’s met oplaad mogelijkheden.
Kan ik ook mijn elektrische auto opladen op de parkeerplaats?
Op onze afgesloten parkeerplaats hebben wij 4 oplaad aansluitingen voor elektrische auto’s. U kunt van deze laadpalen gebruikmaken met uw eigen oplaad abonnement.
Mag ik roken in het hotel?
Roken is ten strengste verboden in de horeca en daarom ook bij Hotel de Sterrenberg. Binnenshuis en op ons terras zijn wij rookvrij. Wel hebben wij een rookvriendelijke plek gecreëerd waar u kunt roken.
Hoe bereik ik jullie met het openbaar vervoer?
De twee dichtstbijzijnde stations zijn Ede-Wageningen en Arnhem Centraal. U kunt daar met de taxi naar ons hotel gaan, of met de bus verder reizen;
Vanaf Ede-Wageningen kunt u met de bus lijn 108 (richting Apeldoorn) naar Otterlo reizen. U stapt dan uit bij de halte “Otterlo Rotonde” en vervolgt uw weg verder te voet (10 minuten) richting het Nationale Park de Hoge Veluwe. U vindt ons onderweg.
Vanaf Arnhem Centraal kunt u met de bus lijn 105 (richting Barneveld) naar Otterlo reizen. U stapt dan uit bij de halte “Otterlo Centrum” en vervolgt uw weg verder te voet (6 minuten) richting het Nationale Park de Hoge Veluwe. U vindt ons onderweg.
Voor actueel reisadvies kunt u de website www.9292ov.nl het beste raadplegen.
Kan ik een cadeaubon kopen?
U kunt bij onze receptie cadeaubonnen kopen voor ons hotel, wellness en restaurant Cèpes. Wij kunnen ook cadeaubonnen voor u opsturen. Wij versturen cadeaubonnen alleen nadat wij de betaling daarvoor ontvangen hebben.
Kan ik mijn reservering nog annuleren?
zakelijke groepen
Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH)
Op deze overeenkomst zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing. Hierin zijn tevens de annulerings-, no-show- en (aan)betalingsvoorwaarden opgenomen.
Ter uitzondering hierop geldt:
Annulering van gehele bijeenkomst:
- Annulering van de gehele bijeenkomst tot 4 maand voor aankomst kosteloos.
- Tot 3 maanden voor aankomst mag de bijeenkomst in optie blijven staan. Indien wij een andere definitieve aanvraag ontvangen, dient men binnen
24 uur uitsluitsel te geven over de doorgang van de bijeenkomst
- Bij annulering meer dan 3 maanden voor aankomst berekenen wij 10% van de reserveringswaarde
- Bij annulering meer dan 2 maanden voor aankomst berekenen wij 15% van de reserveringswaarde
- Bij annulering meer dan 1 maand voor aankomst berekenen wij 35% van de reserveringswaarde
- Bij annulering meer dan 14 dagen voor aankomst berekenen wij 60% van de reserveringswaarde
- Bij annulering meer dan 7 dagen voor aankomst berekenen wij 85% van de reserveringswaarde
- Bij annulering 7 dagen of minder voor aankomst berekenen wij 100% van de reserveringswaarde
Annulering van individuele deelnemers:
- Uiterlijk 1 week voor aanvang ontvangen wij het definitief aantal deelnemers per bijeenkomst welke bindend is voor de factuur.
- Annulering van individuele deelnemers (tot maximaal 10% van het totale aantal deelnemers) tot 1 week voor aankomst kosteloos, van 1 week tot 3 dagen voor aankomst belasten wij 35% door, 1 dag voor aankomst belasten wij 100% van het vergaderarrangement door.
particuliere groepen
Annulering van de gehele groep tot 3 maanden voor aankomst kosteloos.
- Bij annulering meer dan 2 maanden voor aankomst berekenen wij 15% van de reserveringswaarde
- Bij annulering meer dan 1 maand voor aankomst berekenen wij 35% van de reserveringswaarde
- Bij annulering meer dan 14 dagen voor aankomst berekenen wij 60% van de reserveringswaarde
- Bij annulering meer dan 7 dagen voor aankomst berekenen wij 85% van de reserveringswaarde
- Bij annulering 7 dagen of minder voor aankomst berekenen wij 100% van de reserveringswaarde
Individuele kamers
Individuele kamers met ontbijt:
- Annulering van de gehele reservering tot 2 dagen voor aankomst kosteloos.
Individuele kamers op basis van halfpension:
- Bij annulering meer dan 7 dagen voor aankomst kosteloos.
- Bij annulering 3 tot 7 dagen voor aankomst berekenen wij 50% van de reserveringswaarde.
- Bij annulering 3 dagen of minder berekenen wij 100% van de reserveringswaarde.
Kan ik mijn huisdier(en) meenemen naar het hotel?
Huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel.
Ik wil iemand verrassen! Wat kunnen jullie daarin betekenen?
Er zijn verschillende mogelijkheden. Wij hebben onder andere: een fles gekoelde cava op de kamer, zelf samengestelde bloemen, rozenblaadjes op bed. Neem telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.